Suport clienți

Oferim consiliere gratuită în alegerea modelului potrivit nevoilor dumneavoastră.
Așteptam solicitările dvs. la telefon +40 745 392.920 și email info@gratare-plita.ro.

Plată și livrare

Acceptăm următoarele metode de plată:
- plată prin transfer bancar.

Livrăm din Vișeu de Sus, jud. Maramures prin:
- Ridicare de la sediu
- Prin curier (cost suportat de beneficiar)

Livrarea se face cu verificarea coletului. Timp necesar pentru procesarea comenzii: în funcție de disponibilitatea produsului în stoc.


Politica de retur

Produsele se pot returna în primele 30 zile calendaristice de la primirea lor.

Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.

Condiții de retur conform legislației în vigoare:

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 30 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail (info@gratare-plita.ro).

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.